Thursday 22 May 2014

PENCARI Kebenaran: Dokumen NGO merancang peperangan Ukraine . .



SrikandiTV - NGO ditangkap memalsukan dokumen untuk perang, orang dalam memberi amaran kepada semua badan bukan kerajaan menyusup; 'Pemerhati tentera Bebas untuk kumpulan yang berpusat di EU OSCE lagi berpaling di Crimea, OSCE berjenama satu lagi' alat kesat untuk kepentingan asing; dan CNN membeli penipuan terkini Jabatan Negeri.

Mencari kebenaran dari fakta dengan Illinois University Profesor Undang-undang Antara-bangsa dan bekas ahli lembaga Amnesty Francis Boyle; Infowars Pengarang Paul Joseph Watson; Eric Draitser daripada Boiling Frogs Post; Ron Paul Institut Pengarah Eksekutif Daniel McAdams; Ukraine membantah penganjur; Sliman Bouchuiguir, yang direka NGO tuntutan terhadap Libya; dan Asst. Setiausaha Negara Vic Nuland.

The Truth seeker: NGO documents plan Ukraine war . . .

NGOs caught forging documents for war, insider warns all NGOs infiltrated; 'Independent military observers' for EU-based group OSCE again turned away in Crimea, OSCE branded one more 'vulgar instrument' for foreign interests; and CNN buys the latest State Department hoax.

Seek truth from facts with Illinois University Professor of International Law and former Amnesty board member Francis Boyle; Infowars Editor Paul Joseph Watson; Eric Draitser of Boiling Frogs Post; Ron Paul Institute Executive Director Daniel McAdams; Ukraine protest organizers; Sliman Bouchuiguir, whose NGO fabricated the claims against Libya; and Asst. Secretary of State Vic Nuland.


Ini adalah transkrip segera. Salinan mungkin tidak dalam bentuknya 
yang muktamad

RT: Kumpulan bertujuan untuk membawa keamanan menjalankan penipuan yang memulakan perang. Yang sedang mendatang.

Juruhebah: NGO dituduh tipu helah yang mendesak Ukraine berperang.
Bekas ahli lembaga Amnesty memberi amaran semua kumpulan hak asasi manusia telah menyusup.
Dan CNN membeli penipuan Jabatan Negara terkini.

Saya lah orang virus video Ukraine: Saya Ukraine, yang berasal dari Kiev.

RT: Video ini virus hyped oleh arus perdana adalah yang terbaru didedahkan sebagai satu penipuan Jabatan Negara. Bertentangan dengan ungkapan 'akar umbi' yang dinyatakan oleh Ukraine, ia sebenarnya oleh firma California dan dihasilkan oleh seorang lelaki bernama Larry Diamond Jabatan Negara Amerika Syarikat dan NGO ‘National Endowment for Democracy’.

Direka nota Post Aktivis Video untuk ‘CON’ orang ramai untuk menyokong campur tangan lebih banyak orang asing, dengan mengaitkan rampasan kuasa teramat ganas Ukraine dengan beberapa, gadis aman wangi yang dipanggil Julia, bukan pemberontak Nazi yang telah dibunuh perjalanan ke kuasa, atau Penolong Setiausaha Negeri Vic Nuland, ditang-kap mendedahkan dia akan diplot rampasan kuasa ini terhadap kerajaan yang dipilih, sekian lama sebelum protes bermula.

Wartawan penyiasatan Paul Joseph Watson nota CNN Anderson Cooper untuk sebab-sebab tertentu sering titik-lelaki ini untuk tipu helah Jabatan Negara.

Paul menyertai kami, untuk bercakap yang besar dengan anda. Apa yang berlaku ?

Paul Joseph Watson, Infowars Editor: Jadi, anda boleh melihat contoh Anderson Cooper, dia menjual penipuan Kony 2012, yang sama dengan ini Akulah penipu Ukraine, dan dia cepat terpaksa meninggalkan bahawa sekali yang dalam menjadi jelas bahawa yang agenda tersusun untuk mewajarkan campur tangan tentera Amerika Syarikat di Afrika.

Dan kemudian, setelah itu dia menjual penipuan Syria Danny, yang merupakan keadaan yang melibatkan, 'quote', "kata aktivis Syria", yang sebenarnya menganjurkan video YouTube untuk menyalahkan kekejaman rejim Assad sebagai cara untuk mencemar nama memburukkan imej kerajaan Syria dan mewajarkan campur tangan tentera Amerika Syarikat.

Dan apa yang menarik ialah wawancara media arus perdana Geografi yang berlaku dalam beberapa tahun yang lalu kredit minggu beliau dengan menjadi pencipta video, sedangkan ia telah dicipta oleh sebuah syarikat pengeluaran dikaitkan secara langsung dengan Jabatan Negara Amerika Syarikat. Jadi lelaki utama di sebalik video, menurut syarikat pengeluaran itu sendiri, adalah Larry Diamond.

RT: Larry Diamond "National Endowment for Democracy" adalah pembiayaan sekurang-kurangnya berpuluh-puluh kumpulan Ukraine yang mana mereka hanya memberi julukan "pro-demokrasi", dan "hak asasi manusia". Malah, laman web kumpulan-kumpulan ini memanggil pembunuhan musuh-musuh politik. Sebagai salah satu tajuk yang berbunyi "Ianya perlu untuk dibunuh".

Perusuh telah diedarkan arahan ini oleh NGO Negeri Jabatan yang dibiayai dipanggil kanvas. Kanvas membuat risalah yang serupa dalam bahasa Arab bagi bantahan yang disokong di Mesir.

Malah, arahan dengan logo penumbuk badan bukan kerajaan telah diedarkan di mana-mana negara menentang pengambilalihan oleh Wall Street.

F. William Engdahl, pengarang Mitos, Lies dan Wars Minyak: Mereka akan di setiap tempat sejak akhir Perang Dingin untuk menjejaskan kestabilan rejim yang menawarkan rintan-gan kepada agenda yang lebih besar ini, agenda globalisasi, sebagai Washington menta-krifkannya.

RT: NGO membayar $ 35 pada penunjuk perasaan yang hadir, nota jurnal Dasar Luar, meningkat kepada beratus-ratus untuk keganasan.

Penganjur protes ini mengakui berapa banyak NGO Amerika Syarikat membayar kepadanya, dan sasaran sebenar mereka.

'Dmytro', bantahan penganjur: 1 juta dolar.

Penemuduga: 1 juta ringgit?

Dmytro: Ya. Sesetengah negara yang lebih kecil seperti Belarus misalnya, atau Ukraine, dan kemudian kita boleh mendapatkan Rusia.

Vic Nuland, Penolong Setiausaha Negara: Kami telah melabur lebih $ 5billion untuk membantu Ukraine dalam matlamat ini dan lain-lain. Mereka berbuat demikian secara aman, dengan penuh keberanian, dan dengan menahan diri peribadi yang besar kerana mereka menyanyikan pujian, dan berdoa untuk keamanan. Seperti yang kita mengambil Ukraine ke masa depan yang sewajarnya.

RT: Ini "masa depan yang sewajarnya" laporan Tribune Eropah telah diatur sebelum protes bermula. Imej bocor menunjukkan NATO mengajar kumpulan Ukraine neo-Nazi, di sini memakai topi Nazi, "keganasan dan subversif", bagaimana untuk menggunakan kawa-lan radio lombong, senapang penembak curi di kawasan awam, dan "menyebarkan hak asasi manusia dan demokrasi" .

Apabila mereka merampas kuasa minggu lepas mereka mula menyembur Swastika dan mencacatkan rumah-rumah ibadat dengan Kematian kata-kata Untuk Orang-orang Yahudi, tetapi menggunakan perkataan yang lebih menyakitkan hati daripada orang-orang Yahudi.

Buku Illusions Ideal: Bagaimana Kerajaan Amerika Syarikat Hak Asasi Manusia Co -opt didapati mesyuarat Jabatan Negara memilih istilah "hak asasi manusia" dan "demokrasi" sebagai kerajang yang sempurna. Segi luas seperti itu boleh mewajarkan menyerang sesiapa sahaja manakala Hollywood dan media cat Amerika Syarikat sebagai model - walaupun setakat ini penduduk penjara terbesar di DUNIA dan jauh dan jauh jenayah perang yang paling menggemparkan di DUNIA termasuk pembunuhan berjuta-juta di Iraq. Kesalahan sebenar atau dicipta di negara - negara sasaran akan dibentangkan sebagai gejala dan memerlukan perubahan rejim, sedangkan pelanggaran jauh lebih buruk Amerika hanya, quote, "kesilapan" .

Malah, istilah yang tersangat "kumpulan hak asasi manusia", nota tapak Penyelidikan Global, tidak boleh lebih salah. Setiap kempen pengeboman Amerika Syarikat tidak hanya disokong oleh NGO. Mereka telah menjadi instigators sangat daripada penipuan yang menolak pembuat keputusan untuk memusnahkan hak asasi manusia, dan kehidupan manusia, di seluruh DUNIA.

Lebih 70 NGO terkemuka mendakwa Gaddafi telah membunuh 6,000 di Benghazi, tuntutan di mana PBB campur tangan yang diluluskan. Selepas perang, di mana NATO membunuh lebih ramai orang daripada serangan yang dituntut, NGO mengakui ia adalah tidak benar.

Salah satu penandatangan adalah human Right Watch, yang memberitahu Obama untuk meneruskan rendition, amalan terbang orang ke negeri-negeri pihak yang ke-3 untuk jalur mereka hak2.

Kumpulan itu mendakwa PBB menyalahkan serangan kimia Ghouta kerajaan Syria - ia tidak pun dalam mandat PBB untuk ‘apport’ menyalahkan. Dan juga kesal Amerika Syarikat tidak mengebom Damsyik, atas alasan bahawa ia, ‘quote’, "gagal untuk memas-tikan keadilan".

"Keadilan", bagi Human Right Watch nota Ron Paul Institut Daniel McAdams, bermakna NATO membunuh jauh lebih ramai orang daripada yang serangan yang didakwa.

Daniel menyertai kami, baik untuk anda melihatnya. Mengapa "kumpulan hak asasi manusia" berkelakuan seperti ini?

Daniel McAdams, Pengarah Eksekutif, Ron Paul Institut: Nah, anda tahu apa yang human Right Watch adalah jenis agensi perisikan pseudo-swasta. Mereka sering mempunyai rakyat di peringkat bawah yang pertama dan mereka dapat menguasai lipu-tan media acara mereka boleh mengembung angka, mereka boleh mengempiskan angka, bergantung kepada kedudukan dasar luar Amerika Syarikat.

Organisasi ini hak asasi manusia yang mengeluarkan laporan mengenai Gaddafi telah menggunakan pesawat jet untuk membunuh orang dan dia hendak membunuh 6,000, ia telah diulang dengan cara yang sama sebagai Injil. Sebagai Injil. Dan kemudian pembikin filem Perancis yang sangat baik bernama Julien Teil membuat filem di mana dia ditemu-ramah individu yang bertanggungjawab untuk menulis laporan itu, seorang warganegara Libya, dan dia bertanya di mana adalah bukti untuk dakwaan anda, dan dia hanya melihat kamera, dan berkata, "tidak ada bukti."

Sliman Bouchuiguir, Ketua NGO bertanggungjawab untuk resolusi PBB mengenai Libya: Tidak ada bukti. Apa yang boleh saya beritahu kamu? Tidak ada.

RT: Dalam apa Hak Asasi Manusia Siasatan yang dipanggil skandal perintah pertama Rasmi Negeri yang mengambil penipuan Libya NGO ke PBB telah dihadiahkan dengan pengerusi Amnesty Amerika Syarikat.

Suzanne Nossel segera membuat 4 kempen besar Amnesty ini sambutan NATO mengebom Afghanistan dengan kata-kata hikmah: "NATO, Jauhkan Kemajuan Melangkah !" 12 tahun malapetaka perang Afghanistan, ketua bantuan PBB memberi amaran semakin banyak lelaki dan wanita tidak dapat makan sendiri apatah lagi apa-apa hak yang lain.

Aktivis politik Eric Draitser menyertai kami, untuk bercakap dengan anda yang besar. Apa yang berlaku ?

Eric Draitser, penulis, Boiling Frogs Post: Lihatlah beberapa peperangan Amerika untuk memahami cara di mana fungsi AI sebagai sebuah penerbitan propaganda. Jika anda melihat kempen Amnesty International mengenai Afghanistan, apa yang mereka meletakkan depan dan pusat - yang "hak-hak wanita". Dengan meletakkan ia di luar sana dalam fesyen bahawa mereka bertindak untuk menjual perang, pendudukan berterusan Afghanistan, kepada rakyat Amerika, dengan menggunakan wajah wanita muda Afgha-nistan untuk mewajarkan apa yang perang ‘imperial nakedly’. Inilah kebenaran yang menyedihkan apa tidak ‘Amnesty International’. Bahawa Amnesty International, seperti NGO-ngo lain, bertindak sebagai lampiran dasar luar Amerika Syarikat, mereka bertindak sebagai lampiran modal kewangan.

RT: Kongres kuasa Perang Teluk Pertama dengan hanya 5 undi. 4 daripada ahli-ahli ber-kata mereka disokong ia disebabkan oleh laporan ‘Amnesty’ bergegas melalui sebelumnya, yang mendakwa tentera Iraq telah menarik mesin sokongan hidup bayi. Apabila perang telah diluluskan, Amnesty mengakui ia adalah satu pembohongan.

Pencerobohan terhasil adalah, ‘quote’, "sembarangan" pembunuhan beramai-ramai ratu-san ribu orang awam dan anggota termasuk pembunuhan 4 jam ribu orang melarikan diri bersenjata, seorang juruterbang Amerika Syarikat mengakui, adalah seperti " menembak ikan pada setong."

Amnesty ahli lembaga Francis Boyle meletak jawatan selepas mencecah dinding senyap sebarang pendekatan kepada Amerika Syarikat, UK atau jenayah perang Israel; dia menyertai kami sekarang, yang baik untuk anda melihat, anda boleh memberikan kita gambaran dari dalam organisasi?

Francis Boyle, Profesor Undang2 Antarabangsa, bekas ahli lembaga Amnesty: Saya terlibat dalam usaha untuk menghalang penerbitan mereka bayi mati melaporkan ke atas Iraq yang begitu penghasutan perang. Saya tidak boleh melakukannya. Sudah tentu, Amnesty bekerja sebagai tambahan kepada Jabatan Negara.

Jawatankuasa Antarabangsa Palang Merah, yang cuba untuk membuat ia kelihatan seolah-olah mereka yang "keimamatan tinggi suci" pergerakan hak asasi manusia - ejen ex-CIA Ralph McGehee beliau menubuhkan mereka ditembusi oleh CIA, saya sendiri mendapati mereka dengan membawa gerila di kemudian selatan Sudan untuk bekerja menentang kerajaan Sudan. Saya menghantar mereka ‘demarche’, mereka tidak pernah peduli untuk respond.Likewise, Medecins Sans Frontieres, sekali lagi Ralph McGehee membuktikan bahawa mereka telah ditembusi oleh ejen perisikan Perancis. Jadi saya rasa ia adil untuk mengatakan bahawa yang benar untuk mereka semua.

RT: Jadi apa yang boleh negara lakukan apabila mereka disasarkan oleh NGO ini?

Boyle: Mereka harus dibuang, ya, kerana mereka pada dasarnya satu cabang kerajaan Amerika Syarikat. Jadi NED perlu diusir, dan Institut Republikan, yang juga Parti Repub-likan, mereka harus dibuang juga anda tidak boleh mempunyai ejen kerajaan asing berjalan di sekitar mempromosikan rampasan ‘etats’ dan perkara-perkara itu. Dan yang sama dengan USAID mereka harus dibuang juga kita tidak akan bertolak ansur di sini di Amerika Syarikat, kecuali apabila ia datang ke lobi Israel.

RT: Apabila Jabatan Negara datang dengan rancangannya untuk "hak asasi manusia" NGO dalam tahun 80-an, ahli sejarah James Peck nota idea itu mereka kadang-kadang akan menawarkan beberapa kritikan bertaring dasar Amerika Syarikat, jadi orang ramai akan berfikir mereka adil. Hari ini mereka telah diberikan sehingga dengan dalih-kira, bersorak ganas neo-Nazi di Ukraine manakala hanya mereka-reka pembohongan dan provokasi palsu terhadap sasaran Amerika Syarikat.

Jika sejarah adalah apa-apa panduan NGO akan melakukan segala-galanya untuk menja-dikan Ukraine ke perang antarabangsa. Apabila organisasi yang ditugaskan untuk meng-halang konflik adalah orang-orang memprovokasi itu, DUNIA berada dalam tempat yang berbahaya.

Ini adalah PENCARI Kebenaran. Mencari kebenaran dari fakta.

This is a rush transcript. Copy may not be in its final form

RT: Groups meant to bring peace are running the scams that start war. Coming up.

Announcer: NGOs accused of the hoaxes pushing Ukraine to war.
Former Amnesty board member warns all human rights groups have been infiltrated.
And CNN buys the latest State Department scam.

I Am A Ukrainian viral video: I am the Ukrainian, the native of Kiev.

RT: This viral video hyped by the mainstream is the latest exposed as a State Department hoax. The opposite of the stated ‘grassroots’ expression by Ukrainians, it's actually by a California firm and produced by a man called Larry Diamond of the US State Department and its NGO the National Endowment for Democracy.

The video's designed notes Activist Post to con the public to back more foreign intervention, by associating Ukraine's shockingly violent coup with some peaceful, fragrant girl called Julia, instead of Nazi insurgents who've murdered their way to power, or Assistant State Secretary Vic Nuland, caught revealing she'd plotted this coup against the elected government, long before the protests started.

Investigative reporter Paul Joseph Watson notes CNN's Anderson Cooper for some reason is often the point-man for these State Department hoaxes.

Paul joins us, great to speak to you. What's going on?

Paul Joseph Watson, Infowars Editor: So you could look at the example of Anderson Cooper, he sold the Kony 2012 scam, which was similar to this I Am A Ukrainian scam, and he quickly had to abandon that once in became obvious that that was a contrived agenda to justify US military intervention in Africa.

And then even after that he sold the Syria Danny scam, which was the situation involving a, quote, “Syrian activist”, who was in fact staging YouTube videos to blame atrocities on the Assad regime as a mean to discrediting demonizing the Syrian government and justifying US military intervention.

And what's interesting is the mainstream media interviews of Yulia that occurred in the past couple of weeks credit her with being the creator of the video, when in fact it was created by a production company linked directly to the US State Department. So the key man behind the video, according to the production company itself, was Larry Diamond.

RT: Larry Diamond's “National Endowment for Democracy” is funding at least dozens of Ukrainian groups they simply dub “pro-democracy”, and “human rights”. In fact, these groups' websites call for assassination of political opponents. As one headline reads “He needs to be killed”.

Rioters have been handed out these instructions by a State Department-funded NGO called Canvas. Canvas made identical flyers in Arabic for US-backed protests in Egypt.

In fact, instructions with the NGO's fist logo have been distributed wherever countries resist takeover by Wall Street.

F. William Engdahl, author of Myths, Lies and Oil Wars: They are going in every place since the end of the Cold War to destabilize regimes which offer resistance to this larger agenda, the globalization agenda, as Washington defines it.

RT: NGOs pay protesters $35 to turn up, notes the Foreign Policy journal, rising to hundreds for violence.

This protest organizer admitted how much US NGOs paid him, and their real target.

'Dmytro', protest promoter: 1 million bucks.

Interviewer: 1 million dollars?

Dmytro: Yes. Some smaller country like Belarus for instance, or Ukraine, and then we can get Russia.

Vic Nuland, Assistant Secretary of State: We've invested over $5bn to assist Ukraine in these and other goals. They’re doing so peacefully, with great courage, and with enormous personal restraint as they sang hymns, and prayed for peace. As we take Ukraine into the future that it deserves.

RT: This “future it deserves” reports European Tribune was arranged even before protests started. Leaked images show NATO teaching Ukraine's neo-Nazi gangs, here wearing a Nazi hat, “terrorism and subversion”, how to use radio-controlled mines, sniper rifles in civilian areas, and “spreading human rights and democracy”.

When they seized power last week they began spraying swastikas and defacing synagogues with the words Death To The Jews, but using a more offensive word than Jews.

The book Ideal Illusions: How the U.S. Government Co-opted Human Rights found a State Department meeting chose the terms “human rights” and “democracy” as its perfect foil. Such broad terms could justify attacking anyone while Hollywood and media paint US as the model - despite by far the world's largest prison population and far and away the world's most appalling war crimes including the murder of millions in Iraq. Real or invented offences in target nations would be presented as symptomatic and requiring regime change, whereas far worse American violations are just, quote, "mistakes".

In fact, the very term “human rights group”, notes the site Global Research, couldn't be more false. Each US bombing campaign's not just supported by NGOs. They have been the very instigators of the scams that push decision-makers to destroy human rights, and human lives, around the world.

Over 70 leading NGOs claimed Gaddafi had murdered 6,000 in Benghazi, the claim on which the UN approved intervention. After the war, where NATO killed even more people than the claimed attack, NGOs admitted it wasn't true.

One of those signatories was Human Rights Watch, which told Obama to continue rendition, the practice of flying people to third-party states to strip them of rights.

The group claims the UN blamed the Ghouta chemical attack on Syria's government - it was not even in the UN mandate to apport blame. And also regrets the US hasn't bombed Damascus, on the grounds that it, quote, “fails to ensure justice”.

“Justice”, for Human Rights Watch notes the Ron Paul Institute's Daniel McAdams, means NATO killing far more people than even the alleged attack.

Daniel joins us, great to see you. Why are “human rights groups” behaving like this?

Daniel McAdams, Executive Director, Ron Paul Institute: Well, you know what Human Rights Watch is kind of a pseudo-private intelligence agency. They often have people on the ground first and they are able to dominate the media coverage of an event they can inflate figures, they can deflate figures, depending on the position of US foreign policy.

This human rights organization that issued a report about Gaddafi was using jet planes to kill people and he’d killed 6,000, it was repeated the same way as gospel. As gospel. And then a very good French filmmaker named Julien Teil made a film where he interviewed the individual who was responsible for writing that report, a Libyan citizen, and he asked him where is the proof for your assertions, and he just looked at the camera, and said, "there is no proof."

Sliman Bouchuiguir, Head of NGO responsible for UN resolution on Libya: There is no proof. What can I tell you? There is none.

RT: In what Human Rights Investigations called a scandal of the first order the State Official who took NGOs' Libyan hoax to the UN was rewarded with the chair of Amnesty USA.

Suzanne Nossel promptly made one of Amnesty's big four campaigns a celebration of NATO bombing Afghanistan with the catchphrase: "NATO, Keep The Progress Going!" 12 years of Afghan war's been a disaster, the UN's relief chief warns increasingly men and women can't even feed themselves let alone any other rights.

Political activist Eric Draitser joins us, great to speak to you. What's going on?

Eric Draitser, writer, Boiling Frogs Post: Look at some of America’s wars to understand the way in which Amnesty International functions as a propaganda mouthpiece. If you look at the Amnesty International campaign with regard to Afghanistan, what do they put front and center - the “rights of women”. By putting it out there in that fashion they are acting to sell the war, the continued occupation of Afghanistan, to the American people, using the face of young Afghan women to justify what is a nakedly imperial war. This is the sad truth of what Amnesty International does. That Amnesty International, like the other NGOs, act as an appendage of United States foreign policy, they act as an appendage of finance capital.

RT: Congress authorized the First Gulf War by just five votes. Four of those members said they backed it due to an Amnesty report rushed through just before, that claimed Iraq soldiers were pulling babies off life support machines. Once war had been approved, Amnesty admitted it was a lie.

The resulting invasion was, quote, “indiscriminate” massacre of hundreds of thousands of civilians and soldiers, including a four-hour slaughter of thousands of defenseless fleeing people, one US pilot admitted, was like “shooting fish in a barrel.”

Amnesty board member Francis Boyle resigned after hitting a wall of silence on any approach to US, UK or Israeli war crimes; he joins us now, great to see you, can you give us a view from inside the organization?

Francis Boyle, Professor of International Law, former Amnesty board member: I was involved in trying to prevent their publication of the dead babies report on Iraq that was so warmongering. I couldn't do it. Certainly, Amnesty works as an adjunct to the State Department.

The International Committee of the Red Cross, which tries to make it appear as if they're the "high holy priesthood" of human rights movements - the ex-CIA agent Ralph McGehee he established they were penetrated by the CIA, I myself found them ferrying guerrillas in then-south Sudan to work against the government of Sudan. I sent them a demarche, they never bothered to respond.Likewise,Médecins Sans Frontières, again Ralph McGehee proving that they were penetrated by French intelligence agents. So I think it’s fair to say that that's true for all of them.

RT: So what can nations do when they're targeted by these NGOs?

Boyle: They should be expelled, yes, because they’re basically an arm of the United States government. So NED should be expelled, and the Republican Institute, which is also the Republican Party, they should be expelled too you can’t have agents of foreign govern-ments running around promoting coup d’états and things of that nature. And the same with USAID they should be thrown out too we would never tolerate it here in the United States, except when it comes to the Israel lobby.

RT: When the State Department came up with its plan for "human rights" NGOs in the '80s, historian James Peck notes the idea was they'd occasionally offer some toothless criticism of US policy, so the public would think they're fair. Today they've given up any pretence of balance, cheering on violent neo-Nazis in Ukraine while simply fabricating lies and false provocations against US targets.

If history is any guide NGOs will do everything to turn Ukraine into international war. When the organizations tasked with preventing conflict are the ones provoking it, the world is in a dangerous place.

Seek truth from facts. This is The Truthseeker.

LinkWithin