Monday 23 December 2013

Snoopers snooped NSA spies on Israeli top brass . . .



JohnnyAdam – Ia telah mendedahkan program mengintip massa Amerika, juga telah mensasarkan sekutu tradisinya paling dekat, Israel. Walau bagaimanapun, tidak seperti mangsa lain pengintipan itu, Tel Aviv yang dipilih untuk bermain ke bawah skandal tersebut. Untuk lebih mari kita menyeberangi langsung dari RT Paula Slier.

Snoopers snooped NSA spies on Israeli top brass. It's been revealed America's mass spying program, has also been targeting its traditionally closest ally, Israel. However, unlike other victims of the snooping, Tel Aviv's chosen to play down the scandal. For more let's cross live to RT's Paula Slier.


Pegawai tertinggi ISRAEL menuntut menamatkan pengintipan NSA . . .



JohnnyAdam – Ayat-ayat yang berikut NSA memintas e-mel pemimpin tertinggi Israel bekas pegawai kanan Israel telah menuntut menamatkan mengintip Amerika Syarikat. Skandal ini juga telah mendorong panggilan diperbaharui untuk pembebasan Jonathan Pollard, bekas penganalisis perisikan Amerika yang kini dipenjarakan di Amerika Syarikat selama hampir tiga dekad mengintip bagi pihak Israel.

Israeli top officials demand an end to NSA spying

Following revelations that the NSA intercepted emails of Israel's top former leaders senior Israeli officials have demanded an end to US spying. The scandal has also spurred renewed calls for the release of Jonathan Pollard, a former American intelligence analyst who has been imprisoned in the US for nearly three decades of spying on behalf of Israel.

TOP NEWS Photos: Jam yang diletakkan di hadapan sebuah kedai tukang emas Amerika Syarikat Tiffany di jalan membeli-belah Bahnhofstrasse di Zurich 23 Disember 2013. Tiffany & Co pada hari Ahad berkata timbang tara mahkamah Belanda memutuskan bahawa ia perlu membayar Kumpulan Swatch 402 juta Swiss francs (US $ 448.790.000) sebagai ganti rugi atas usaha gagal bersama mereka untuk menghasilkan dan jam tangan pasaran, dan tukang emas berpusat di New York yang dikurangkan berlainan keuntungan untuk tahun ini. Swatch, pencipta yang terbesar di DUNIA, dan Tiffany, seorang tukang emas yang berpangkalan di New York, telah melanggar perjanjian pada tahun 2007 untuk membangunkan jam tangan di bawah jenama Tiffany bersama-sama.  REUTERS/Arnd Wiegmann (SWITZERLAND - BUSINESS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Seorang wanita berjalan di sepanjang jalan dibersihkan dalam salji semasa menyeberangi jalan di Ottawa 22 Disember 2013. REUTERS/Chris Wattie (CANADA - SOCIETY ENVIRONMENT TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Satu penunjuk perasaan anti-kerajaan yang memegang potret Perdana Menteri Yingluck Shinawatra semasa perhimpunan di balai polis Dindang, berhampiran Stadium Belia Thai-Jepun di Bangkok 23 Disember, 2013. Baht Thai plumbed paras terendah dalam tempoh hampir 4 tahun pada hari Isnin sebagai krisis politik berkembang lebih sukar dikawal, dengan penunjuk perasaan anti kerajaan cuba untuk menghentikan calon mendaftar untuk pilihan raya Februari. REUTERS/Athit Perawongmetha (THAILAND - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Penunjuk perasaan anti-kerajaan mengambil bahagian dalam perhimpunan di Balai Polis Dindang, berhampiran Stadium Belia Thai-Jepun di Bangkok 23 Disember, 2013. Baht Thai plumbed paras terendah dalam tempoh hampir 4 tahun pada hari Isnin sebagai krisis politik berkembang lebih sukar dikawal, dengan penunjuk perasaan anti kerajaan cuba untuk menghentikan calon mendaftar untuk pilihan raya Februari. REUTERS/Athit Perawongmetha (THAILAND - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Penunjuk perasaan anti-kerajaan berkumpul semasa perhimpunan di Tugu Kemenangan di Bangkok 22 Disember, 2013. Berpuluh-puluh ribu penunjuk perasaan anti-kerajaan berkumpul di tapak di sekitar ibu Thailand pada hari Ahad dalam usaha untuk menggulingkan Perdana Menteri Yingluck Shinawatra sebelum pilihan raya Februari pasti parti pembangkang utama akan memboikot. REUTERS/Kerek Wongsa (THAILAND - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Penunjuk perasaan anti-kerajaan membawa bendera kebangsaan Thailand yang besar sebagaimana mereka berarak dalam perhimpunan di sebuah daerah perniagaan utama di Bangkok 22 Disember, 2013. Berpuluh-puluh ribu penunjuk perasaan anti-kerajaan berkumpul di tapak di sekitar ibu Thailand pada hari Ahad dalam usaha untuk menggulingkan Perdana Menteri Yingluck Shinawatra sebelum pilihan raya Februari pasti parti pembangkang utama akan memboikot. REUTERS/Chaiwat Subprasom (THAILAND - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLD Community)

LinkWithin