Sunday 25 August 2013

Pejuang Free Syrian Army dilihat dalam kejiranan Salah Al 'Din (Salahuddin Al 'Ayyubi) di pusat bandar Aleppo . . .

TOP NEWS Photos: Pejuang Free Syrian Army dilihat dalam kejiranan Salah Al 'Din (Salahuddin Al 'Ayyubi atau Salah Ad 'Dīn Yusuf ibn Ayyub) di pusat bandar Aleppo, 22 Ogos, 2013. REUTERS/Muzaffar Salman (SYRIA - POLITICS CIVIL UNREST CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Pejuang Free Syrian Army yang sedang bersembahyang di dalam sebuah bilik di Deir Al ‘Zor 22 Ogos 2013. Gambar diambil 22 Ogos 2013. REUTERS/Khalil Ashawi (SYRIA - POLITICS CONFLICT CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Bahan-bahan kimia dan topeng gas yang digambarkan di sebuah gudang di barisan hadapan pertempuran antara pejuang pembangkang dan tentera kerajaan, semasa lawatan berpandu oleh tentera Syria di pinggir Damsyik Jobar 24 Ogos 2013. Televisyen negeri Syria berkata, tentera mendapati bahan kimia pada hari Sabtu di dalam terowong yang telah digunakan oleh pemberontak, menolak menyalahkan serangan gas saraf yang membunuh beratus-ratus minggu ini dan panggilan BARAT/Western memuncak untuk campur tangan asing. REUTERS/Khaled Al ‘Hariri (SYRIA - MILITARY POLITICS CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Wakil Tinggi PBB bagi Hal Ehwal Pelucutan Senjata Angela Kane (tengah) tiba di Damsyik 24 Ogos 2013. Kane tiba di Syria pada hari Sabtu untuk menolak untuk akses kepada senjata kimia tapak serangan yang disyaki untuk pemeriksa PBB, yang sudah di Syria untuk menyiasat tuduhan-tuduhan sebelumnya. REUTERS/Khaled al-Hariri (SYRIA - POLITICS CONFLICT CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Orang-orang memeriksa kerosakan di luar salah satu daripada 2 masjid dilanda letupan di bandar utara Lubnan Tripoli, August 23, 2013. Letupan berkembar di luar 2 masjid membunuh sekurang-kurangnya 27 orang dan beratus-ratus cedera dalam serangan nampaknya diselaraskan di bandar Lubnan utara Tripoli pada hari Jumaat, seorang pegawai kanan kesihatan dan saksi berkata. REUTERS/Mohamed Azakir (LEBANON - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Penduduk berkumpul di sekitar kawah yang disebabkan oleh salah satu daripada 2 letupan di luar salah satu daripada 2 buah masjid di bandar utara Lubnan Tripoli, August 23, 2013. Letupan berkembar di luar 2 masjid membunuh sekurang-kurangnya 27 orang dan beratus-ratus cedera dalam serangan nampaknya diselaraskan di bandar Lubnan utara Tripoli pada hari Jumaat, seorang pegawai kanan kesihatan dan saksi berkata. REUTERS/Mohamed Azakir (LEBANON - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Penunjuk perasaan yang bertujuan batu pada polis rusuhan semasa pertempuran di perbandaran Ubate 23 Ogos 2013. Demonstrasi, yang bermula pada hari Isnin, adalah gelombang yang ke-2 serangan negara apa yang di pannggil terhadap pertanian Presiden Colombia, Juan Manuel Santos 'dan dasar-dasar ekonomi yang mengatakan petani meninggalkan mereka tidak dapat membuat apa-apa keuntungan. REUTERS/John Vizcaino (COLOMBIA - POLITICS CIVIL UNREST AGRICULTURE BUSINESS EMPLOYMENT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Polis rusuhan mendekati benteng ditubuhkan oleh penunjuk perasaan semasa pertempuran di perbandaran La Calera, berhampiran dengan Bogota, August 23, 2013. Demonstrasi, yang bermula pada hari Isnin, adalah gelombang yang ke-2 serangan negara apa yang di panggil terhadap pertanian Presiden Colombia, Juan Manuel Santos 'dan dasar-dasar ekonomi yang mengatakan petani meninggalkan mereka tidak dapat membuat apa-apa keuntungan. REUTERS/Jose Miguel Gomez (COLOMBIA - POLITICS CIVIL UNREST AGRICULTURE BUSINESS EMPLOYMENT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Anggota keselamatan Thailand memeriksa bangkai trak pikap tentera renjer selepas serangan bom tepi jalan di wilayah Pattani, selatan Bangkok 23 Ogos 2013. 4 renjer tentera cedera dalam letupan semasa rondaan di wilayah Pattani, kata polis. REUTERS/Surapan Boonthanom (THAILAND - MILITARY CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity) 

TOP NEWS Photos: Helikopter jatuhkan air ke atas kebakaran hutan di kampung Adsamu, berhampiran Vouzela 23 Ogos 2013. Salah satu ahli bomba mati dan 6 cedera semalam, kerana mereka berjuang menentang kebakaran di rantau Tondela, menurut pihak berkuasa Portugis. REUTERS/Rafael Marchante (PORTUGAL - ENVIRONMENT DISASTER TPX IMAGES OF THE DAY TRANSPORT – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Penjaga berat Noemie, unta Bactrian, semasa photocall untuk menghebahkan pengukur tahunan semua haiwan di Zoo London, di tengah-tengah London 21 Ogos 2013. REUTERS/Suzanne Plunkett (BRITAIN - SOCIETY ANIMALS ENVIRONMENT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Alberta, Burung Hantu Tawny, pada skala semasa photocall untuk menghebahkan pengukur tahunan semua haiwan di Zoo London, di tengah-tengah London 21 Ogos 2013. REUTERS/Suzanne Plunkett (BRITAIN - SOCIETY ANIMALS ENVIRONMENT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Seorang budak lelaki berjalan di pantai Ipanema di Rio de Janeiro 20 Ogos 2013. Gunung Dois Irmaos dilihat di latar belakang. REUTERS/Pilar Olivares (BRAZIL - ENVIRONMENT SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

LinkWithin